SIA «Rēzeknes Satiksme» aktualitātes

Uzņēmums «Rēzeknes Satiksme» vairākkārt vērsa iedzīvotāju uzmanību uz atgriezenisko saiti ar pasažieru pārvadātāju, piedāvājot aizpildīt īsu aptauju mājaslapā rezeknessatiksme.lv.
Apkopojot 654 respondentu viedokļus par 2021. gadu, izrādījās, ka kustības sarakstu ievērošanu pozitīvi vērtē 61% pasažieru. Savukārt 62% aptaujāto augstu novērtēja pieturvietu apkalpošanu, bet 76% – tīrību un kārtību autobusos. Autobusu šoferu pakalpojumu kvalitāti pozitīvi novērtējuši 68% pasažieru. Šīs ir galvenās pozīcijas, kurās bija nepieciešams sabiedriskā transporta pakalpojumu saņēmēju viedoklis.
SIA «Rēzeknes Satiksme» vadītājs Viktors Borcovs atzīmē, ka pasažieru pozitīvais vērtējums par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, lai arī ne tik būtiski, tomēr procentuāli ir samazinājies. Rezultatīvos rādītājus īpaši ietekmēja Covid-19 pandēmija un ar to saistītie ierobežojumi. Iedzīvotāji diezgan slikti uztvēra nepieciešamību pārbaudīt Covid-19 sertifikātus autobusos un citas ar to saistītās prasības.
«Mums ir ļoti svarīgs klientu viedoklis, tāpēc aicinu veltīt piecas minūtes sava laika, lai aizpildītu anonīmu aptauju mūsu mājaslapā. Tāpat atgādinu, ka visas savas vēlmes, sūdzības un priekšlikumus varat sūtīt uz e-pasta adresi rezeknessatiksme@rezekne.lv. Visa saņemtā informācija tiek ņemta vērā un analizēta,» norāda V. Borcovs.
«Ēnu diena» uzņēmumā
6. aprīlī pasākumā «Ēnu diena» trīs Rēzeknes sākumskolas skolēni ar interesi iepazina šofera profesiju un pasažieru pārvadātāja darba ikdienu.
Heralds: «Man patīk tehnika un vēlējos uzzināt par autobusa vadītāja ikdienu: kas viņam jādara, lai pasažieri justos ērti.»
Bērni uzzināja, kā sākas autobusa šofera diena, kā autobuss tiek sagatavots reisam, kādas pārbaudes tiek veiktas, ko nozīmē «darba uzdevums» utt. Kopā ar kontrolieri puiši kādu laiku pavadīja arī reisā.
Dienas beigās «ēnas» iepazinās ar autobusa iekšējo uzbūvi, kā arī redzēja, cik daudz procesu, izņemot pasažieru pārvadājumus, notiek uzņēmumā darba dienas laikā, un ka ir svarīgi ne tikai nosūtīt autobusu reisā, bet arī analizēt dažādus rādītājus.
Jekaterina SMOLICKA